Tuesday, January 01, 2008

Καλή Χρονιά!!!

...Γεμάτη με υγεία , αγάπη και ευτυχία για όλους μας. Και θα είμαι σύντομη, μιας και σε έξη ώρες θα πρέπει να βρισκόμαστε στο λιμάνι, για να πάρουμε το φέρρυ για Ιστάνμπουλ.
Δυό μέρες στην Σμύρνη, μου θύμισαν πόσο πολύ μου έχει λείψει η "γυναικοπαρέα"... Τα ψώνια, οι βόλτες, τα γέλια με φίλες. Και για μια ακόμη φορά, κατάλαβα, πως σε αυτή την γωνιά της γης έχω δύο "αδελφές" που θυμούνται ακόμα και το πιο ασήμαντο πράγμα που μπορεί να έχω πει, μήνες πριν.
Τέσσερες μέρες στην Μπούρσα, πέρασαν χωρίς να τις καταλάβουμε, με φίλους αγαπημένους και βόλτες σε δρόμους γεμάτους πολύχρωμο πλήθος. Και χθες βράδυ, με "μπες-ντιορτ-ιούτς-ικί-μπιρ", ο νέος χρόνος μας συνάντησε. Οχι, δεν φάγαμε βασιλόπιτα αλλά μπορώ να πώ ότι η κολοκύθα και τα κάστανα είναι, ένα επίσης πολύ γευστικό έθιμο.
Αύριο πρωί θα πιούμε τον καφέ μας στην Ιστανμπούλ, θα αγοράσουμε τσάι και καφέ και θα πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής. Και δεν με πονάει πολύ, γιατί στις αποσκευές μου κουβαλάω τόση αγάπη και τόσες όμορφες στιγμές, που είναι σίγουρο, ότι δεν μπορούσε να κρατήσει περισσότερο...
Πολλές ευχές σε όλους...

Το μόνο άσχημο αυτές τις μέρες, ήταν ότι δεν είχα πρόσβαση σε ιστολόγια του wpress!!! Θα επανορθώσω, επιστρέφοντας :)

6 comments:

Blonde said...

Άντε βρε, χαίρομαι που πέρασες καλά. Καλή χρονιά λοιπόν.

Marina said...

Καλή χρονιά! Και ναί! όταν λείπεις μακριά δεν υπάρχει τίποτα πιο γλυκό απο τις αγκαλιές της γυναικοπαρέας σου!.
Φιλάκια.

Giannis Ianossss said...

Καλή Χρονιά
Με υγεία, μακριά απο ΤΟ Υγεία, Ευτυχία.. Γιαννακοπούλου, πολλές επισκέψεις εκεί που θέλεις. και καμία εκεί που δεν θέλεις.

Μπρο

Klearchos said...

Καλή χρονιά και από εμένα!!

Unknown said...

KALH XRONIA GEORGIA!!!!!!!!

Anonymous said...

kalh xronia
me ugeia
xamogela
agalies
k ta3idia

filia
e