Thursday, January 17, 2008

Οπως το είπα, το είπα!

Ο Δημήτρης απόψε ταξιδεύει για την Ελλάδα. Το ταξίδι αποφασίστηκε ξαφνικά και εγώ επ' ουδενί μπορούσα να ακολουθήσω. Το άγχος του ήταν πώς θα μείνω μόνη στην ερημιά. Τελικά, σκεφτήκαμε να μείνει ο ένας από τους δύο φύλακες στο γραφείο, ώστε αν χρειαστώ κάτι, να είναι κοντά.
Πριν λίγο μου ξανατηλεφώνησε ο Δημήτρης.
- Ελα μωρό μου, μόλις έκλεισα τον Μίτκο.
- Τί είπατε?
- Του είπα ότι απόψε θα λείψω, ότι έχεις μείνει μόνη σου πάνω και να σε προσέχει πολύ, αν δεν θέλει να τον πηδήσω όταν γυρίσω.
Επειδή γνωρίζω τα Βουλγαρικά του Δημήτρη (μακράν χειρότερα από τα δικά μου!), ρωτάω:
- Μπορείς να μου πεις αυτό που του είπες στα Βουλγάρικα?
- Ελα τώρα, του το είπα όπως του το είπα (συνηθισμένη απάντηση, π.χ. στο ερωτημά μου "και όταν του είπες ότι είναι πανί, πώς του το είπες?" , απαντάει πάντα έτσι).
- Καλά αγάπη μου, ελπίζω μόνο να μην κατάλαβε, πως απόψε θα λείψεις και να μην αφήσει μόνη μου πάνω, αλλά να προσέξει πολύ, γιατί θέλεις κι εσύ να με πηδήσεις όταν γυρίσεις!

2 comments:

Blonde said...

Καλά το είπες το τελευταίο. χα.

Anonymous said...

xaxaxaxaxaax
axaxxaaxax
: ))))))))))))