Monday, February 09, 2009

Το όνειρο της Δευτέρας

Ξέρεις, κοντεύουν είκοσι χρόνια από τη μέρα που έφυγες. Εκείνο το γαμημένο το ' 89 μου έκλεψε δύο μεγάλες αγάπες μέσα σε σαράντα ημέρες.
Δεν είχες έρθει στον ύπνο μου, όλα αυτά τα χρόνια. Η κι αν ήρθες, δεν το θυμάμαι.
Οταν είμαι Ελλάδα, πάντα κάτι θα πούμε για σένα. Του λείπεις του πατέρα μου, ήσουν ο ένας από τους δύο "αδελφούς" του. Τους έχασε και τους δύο.
Θυμάσαι που κάθε βράδυ, ερχόσουν να δούμε ειδήσεις και να πιείτε τον βραδυνό καφέ μαζί?
Θυμάσαι όταν έκλεισες τα 48, που σου φέραμε μια τούρτα με ισάριθμα κεράκια και γελούσες σαν παιδί?
Θυμάσαι που παίζαμε προ-πο μισό - μισό κι όποτε κερδίζαμε κανένα εντεκάρι μου χάριζες τα κέρδη?
Θυμάσαι που βάζαμε στοίχημα σε καρπαζιές όταν έπαιζαν αντίπαλες οι ομάδες μας? Οσες φορές κέρδισες δεν μου τις έριξες, όσες φορές κέρδισα, έσκυβες γελώντας το κεφάλι και μου λεγες "ρίξε και μέτρα".
Θυμάσαι τις εκδρομές μας τα καλοκαίρια?
Τις κασσέτες που μου χάριζες?
Καμιά φορά ο Δημήτρης με ρωτάει "μα που ξέρεις τόσους στίχους?"
Δεν απαντώ, μόνο χαμογελάω και σκέφτομαι "ο νονός μου..."
Ο νονός μου που έφυγε ένα πρωί, χωρίς κανένας να το περιμένει. Γέμισε το σπίτι φωνές και θρήνο, ενώ θρηνούσε ήδη άλλον έναν χαμό. Στην αρχή του καλοκαιριού και το καλοκαίρι ντύθηκε στα μαύρα, τέρμα τα στοιχήματα, οι εκδρομές, οι βραδυνοί καφέδες στις αυλές μας.
Χθες ήρθες στον ύπνο μου. Χωρίς να σε έχω σκεφτεί, χωρίς να σε έχω θυμηθεί. Ετσι απλά ήρθες. Ησουν χαρούμενος. Το ένοιωθα ότι είναι όνειρο. Και δεν ήθελα να ξυπνήσω...

3 comments:

korinoskilo said...

ουφ!!!
για καλο ερχονται ... ή για να σε προηδοποιησουν για κατι ;)

Marina said...

Πολλές φορές έρχονται αγαπημένοι νεκροί στα όνειρά μας. Ισως για να μας στηρίζουν στις δύσκολες στιγμές μας. Τουλάχιστον όποτε βλέπω τους γονείς μου στον ύπνο μου είναι για κουράγιο-στήριξη-περιφρούρηση.

Giorgia_is_coming_to_town said...

Λενάκι και Μαρίνα κι εγώ πιστεύω ότι ήρθε για καλό. Ηταν πολύ ευχάριστη η αίσθηση του ονείρου για να σκεφτώ κάτι άλλο.