Tuesday, February 10, 2009

Ξεφτίλα ρε!

Ρε σύ, δεν αισθάνεσαι γελοίος?
Δεν ντρέπεσαι καθόλου? Την ηλικία του γιού σου έχω, πανάθεμά σε!
Τόση έλλειψη αξιοπρέπειας και εγωισμού πιά?
Τόση ξεφτίλα?
Γελάω, που εξακολουθώ και σου μιλάω στον πληθυντικό!
Απορώ με την ειρωνεία μου ώρες ώρες.
Ναι τυπάκο, έχεις δίκιο εν μέρει.
Δεν ήταν εύκολο να βρεθώ στην καρέκλα σου. Είχες φροντίσει να την γεμίσεις αγκάθια.
Δεν αντέχω πάντα την ερημιά και την συντροφιά των σκυλιών μου.
Δεν είναι ευτυχία να δουλεύω εικοσάωρα για να μπαλώνω τα κουρέλια που μου κληρονόμησες.
Δεν είναι παράδεισος το γκρίζο κτίριο δίπλα σε ένα νταμάρι.
Αλλά με αυτά , παραμένω ακόμα αξιοπρεπής και δεν έχω πουλήσει την ψυχή μου στο διάολο, όπως του λόγου σου.
Με αυτά μπορώ να μιλάω στον πληθυντικό ακόμα και στις λέρες.
Την ώρα ακριβώς που τις πατάω στο κεφάλι και τις σέρνω σαν σχολιαρόπαιδα από το χέρι, για να υπογράψουν τον εξευτελισμό τους.
Πριν τέσσερα χρόνια, είχες πει μια μεγάλη κουβέντα.
Σε έξη μήνες θα με «έτρωγες».
Οχι απλά δεν σου βγήκε, αλλά προσφέρθηκες μόνος σου να σε «φάω».
Δεν είμαι εκδικητική, ξέρεις. Τουλάχιστον με τους μαλάκες.
Γι΄ αυτό και σου άφησα λίγα κόκκαλα απείραχτα σήμερα.
Βάλτα στον γύψο και ξαναχτίσε το κουφάρι σου. Αν μπορέσεις...

4 comments:

kapote-sth-bg said...

σου έγραψα ένα μακροσκελέστατο σχόλιο που τελικά το αναθεώρησα.

θα τα πούμε φεις του φεις

καλό βράδυ.

*λογοτεχνικά το στόρυ είναι καλό.
εμένα όμως με γύρισε 4 χρόνια πίσω και με διέλυσε

korinoskilo said...

ιου ιου ιου ...... κανε ομμμμμμμ ομμμμμμμμμ :)

Estrella is little miss Greeky said...

Χαίρομαι που επέτστρεψα (φυσικά με άλλο profile), αλλά έχω χάσει επισόδεια Γωγώ μου και μου χρωστάς και μια έξοδο εκεί. Πού θα πάει, θα έρθω... Οπότε αφήνω ασχολίαστο το κείμενό σου αν και βγάζεις ένα θυμό που δεν καταλαβαίνω, θα διαβάσω όμως να ενημερωθώ.

Giorgia_is_coming_to_town said...

@Μητσάκο :*
@Ελενα ομμμμμμμμμ ομμμμμμμμ!:Ρ
@Εστέγια!!!!! Φιλί μεγάλο!!! Που χάθηκες εσύ παιδί μου? Τρέχω να σε διαβάσωωωωωωω! Ελα γρήγορα ε???